poniedziałek, 29 października 2012

CIASTKA Z BIAŁĄ CZEKOLADĄ


Jeśli ktoś śledzi mojego bloga to zauważy, że już takie ciastka piekłam. Z przyczyn łakomstwa i ciągnoty do białej czekolady upiekłam je jeszcze raz. 
Poniżej podaję przepis dla osób, które pierwszy raz odwiedzają mojego bloga:)

Składniki:
  • 2 szklanki mąki
  • ½ łyżeczka sody oczyszczonej
  • ½ łyżeczka soli
  • Kostka masła
  • 1 szklanka cukru
  • Duże jajko
  • 2 łyżeczki olejku waniliowego
  • 250 g dobrej białej czekolady pokrojonej na drobną kostkę
Wykonanie:

Utrzyj masło z cukrem na kremową masę, następnie dodaj jajko i olejek waniliowy.


Stopniowo dodaj mąkę, sodę i sól. Na koniec dodaj kawałki czekolady i wymieszaj ręcznie. Wysmaruj dwie blachy masłem i nałóż pergamin. Nabieraj na łyżce ciasto i formuj kulki wielkości orzechów włoskich. Rozłóż na blachach.

Piecz przez 15-20 minut w 180˚C


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz